четверг, 8 сентября 2011 г.

ჩემს შესახებ

მე ვარ..თიკო....ჯერჯერობით მხოლოდ სახელით შემოვიფარგლები.......
ესეიგი მე ვარ 14 წლის,დავიბადე 1997 წლის 21 ივნისს,ტყუპების ნიშნის ქვეშ........სხვა რა გითხრათ??
მუსიკას ვუსმენ თითქმის ყველა ჟანრს რეპის გარდა,ყველაზე მეტად Coldplay და Nirvana მიყვარს ^_^ მათი მოსმენა ალბათ არასოდეს მომბეზრდება.........
კიდევ მიყვარს ''ვამპირის დღიურები''....კეტრინი და დეიმონი <3


ფილმებში და წიგნებში ვაფასებ და მიყვარს უარყოფითი პერსონაჟები........
ძაააალიან მიყვარს წვიმა და სიცივე....
არ მიყვარს ხმაური და ხალხმრავლობა...........
მეშინია სიბნელის........
არ მეშინია სიკვდილის და მარტოობის....
ვერ ვიტან უსამართლობას........
ვარ ნიჰილისტი....
მიყვარს როცა არ მიყვარს...
ვოცნებობ ყველაფერზე რაც არ მაქვს...
არასოდეს ვიტყვი არასოდეს...

1 комментарий:

  1. კარგი რა ნიჰილისტობა რად გინდა?? აი მალე მიხვდები რო უაზრობაა :|||

    ОтветитьУдалить