пятница, 16 сентября 2011 г.

ერთი ფურცელი დღიურიდან...

დღეს მინდა ერთი პოსტი დავწერო ჩემს ჩვეულებრივ დღეზე....ანუ დღიურის ერთ ფურცელს გაგაცნობთ...




-თიკაა[დედაჩემი თიკას მეძახის]!გაიღვიძე სკოლაში გაგვიანდება!
მე თვალებს გავახელ,ძლივს ერთ ''ეხავე''-ს ვიტყვი,მერე ისევ გადავბრუნდები და ძილს ვაგრძელებ...
-გოგო აეთრიე მამაშენს აგვიანდება!
მერე უკვე მართლა ვდგები....ვიცმევ...და ნახევრად მძინარე მივდივარ სკოლაში [როცა მანქანით არ მივდივარ ხოლმე,მაშინ...ო.ო)
სადღაც 10 წუთში უკვე სკოლაში ვარ ხოლმე....სკოლა არ მიყვარს [ვის უყვარს??]....იქ ვხვდები ჩემ კლასელებს [როგორ მემბეზრდა ეს ერთი და იგივე სახეები].... და ა.შ.
სკოლა როგორც წესი მიმთავრდებოდა 2 ზე მარა ეხა უკვე 3ისკენ ვამთავრებთ და სახლში მკვდარი მივდივარ ხოლმე .....
მერე სახლში ჯერ კომპიუტერი [რა თქმა უნდა]...მერე ტელევიზორი...მერე ისევ კომპიუტერი...და ბოლოს გაკვეთილები...ანდა გაკვეთილები ხვალეც დაიწერება...
მარა კომპიუტერი ყველაზე ხშირად მაინც მაშინ როცა რადიოდან რამეს მაძლევენ [რომც არ მომცენ მე ვამბობ რო მომცეს]...ჩავრთავ ხოლმე გუგლს[ტყუილად] და ვინმე თუ გამოივლის ვითომ ვეძებ [არადა არასოდეს არაფერი არ მომიმზადებია...ძირითადად იქ ვწერ ხოლმე ან კითხვებს ვიფიქრებ]...
ოთხშაბათი ყველაზე დატვირთული დღეა და ყველაზე საყვარელიც ^_^ სკოლაში ყველაზე საშინელი გაკვეთილები და სკოლის მერე [1 საათის შემდეგ] ისევ რადიოში მივდივარ ^^ აი არ ვიცი ძაააალიან მიყვარს რადიო და საერთოდ ჟურნალისტიკა ^^ მომავალი პროფესიაც რა თქმა უნდა [100%] ჟურნალისტიკა იქნება ^_^ ხო და იქ ვარ ხოლმე განუსაზღვრელი დროით [ანუ არ ვიცი სადამდე დავჭირდებით]...მარა დაახლოებით 3-4 საათი ^^ მერე ისევ სახლი კომპიუტერი...ა ყველაზე მთავარი ძაღლის გასეირნება....მერე დღიურში ვწერ ამ ყველაფერს,ოღონდ უფრო მოკლედ და მთავარს.....
ბევრი მეგობრები არ მყავს...მაგრამ ბევრი ნაცნობები მყავს ^_______^ ალბათ ნამდვილი მარტო 2 მეგობარი მყავს [ხანდახან მგონია რო არც კი] და ერთს ყოველდღე ვხედავ [კლასელია] მეორეს სიტუაციას გააჩნია ^^
აი მთელი ჩემი დღე [არის კიდე მასწავლებლები და მუსიკა მაგრამ..] ^^
და ეს ყველაფერი მეორდება ყოველდღე....
სრული ერთფეროვნება...
გშურთ არააა??...[რა მაქ შესაშური]
როგორ მინდა შემეძლოს რამის შეცვლა....
ხანდახან მგონია რომ ესე მარტო მე ვარ...რას აღარ ვაკეთებ...ძააალიან შევიცვალე [თან უკვე რამდენჯერმეც]...
ახალი ''მეგობრები'' მყავდა...
მაგრამ ეს უფრო ართულებს ყველაფერს.....




ხო სულ დამავიწყდა....ყველააზე ცუდი ის არის რომ როცა ყველა სახლშია...ან როცა ეზოში ბევრი ბავშვები არიან....ჩემთვის ეს ყველაფერი უკვე სულ ერთია...სახლი რომ ინგრეოდეს და ხალხის ტევა აღარ იყოს...მე მაინც მარტო ვარ....არავინ რომ არ იყოს მაინც....სკოლაში იმდენად არა [ჩემი მეგობარი კლასელი რომაა იმიტომ]...როცა ის არაა ძალით ვლაპარაკობ...[ანუ დამოკიდებული ვარ?]...არ ვიცი :/
ხანდახან ისეც ხდება რომ მეგობრებთანც ერთადაც მარტო ვარ და არ ვიცი ეს ყველაფერი რისი ბრალია...
არადა სახლშიც და ყველგან გაღიმებული მიწევს სიარული...სკოლაშიც ვინც დამინახავს ალბათ იტყვის რომ სულ კარგ ხასიათზე ვარ....
მაგრამ ვინ იცის სინამდვილეში როგორი ან როგორ ვარ?
-არავინ.....





P.S.ეს არის pink-nobody knows,რომელიც მგონი ჩემს ბოლო სტრიქონებს შეეფერება...და კიდევ http://www.rainymood.com/ ვისაც წვიმა გიყვართ ^^  მე ახლა ორივე ჩართული მაქვს და დამიჯერე ამაზე უკეთესი არაფერია <3 

2 комментария:

  1. ჩემი დღეც მასეთია :((( მოსაწყენი და უაზრო :(( შენი სხვა პოსტებიც წავიკითხე და მომეწონა <3 შენი მკითხველი ვააარ ^____^

    ОтветитьУдалить
  2. მიხარია თუ მოგეწონა ^^^ =)))

    ОтветитьУдалить